Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Společný management kvality v dodavatelském řetězci. Standard VDA - Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém kvality na základě ISO/TS 16949
PUBLIKACE vydána dne 1.2.2011
Dostupnost | Vyprodáno |
Cena | NA DOTAZ bez DPH |
NA DOTAZ |
Označení: Společný management kvality v dodavatelském řetězci. Standard VDA - Sestavení specifických požadavků zákazníka na systém kvality na základě ISO/TS 16949
Počet stran: 58
Přibližná hmotnost: 91 g (0.20 liber)
Datum vydání: 1.2.2011
Země: Česká publikace
Publikace nabízí model sestavení specifických požadavků zákazníka (CSR – Customer Specific Requirements) na bázi struktury normy ISO/TS 16949 (případně struktury ISO 9001).
V řetězci automobilového průmyslu se setkáváme s doplněním standardních požadavků na systém kvality podle ISO/TS 16949 o specifické požadavky jednotlivých zákazníků. Díky nejednotné struktuře zpracování těchto požadavků ze strany jednotlivých zákazníků je pro dodavatele velmi náročné a mnohdy i zbytečně nákladné orientovat se v těchto požadavcích a implementovat je do vlastního systému řízení kvality. Dochází k nejasnostem a nedorozuměním mezi zákazníkem a jeho dodavateli. Mnoho času je věnováno vysvětlování těchto požadavků místo péče o skutečnou kvalitu produktů a procesů. Zvláště v případech, kdy dodavatel působí v řetězci několika různých koncových výrobců se to projevuje enormním nárůstem dokumentace a komplikuje se celý systém kvality.
VDA nabízí v publikaci cestu jak sjednotit strukturu dokumentování těchto CSR na bázi modelu normy ISO/TS 16949. Vedle obecné části ukazující možnosti připojení CSR ke konkrétním článkům normy pak nabízí modelový příklad aplikace CSR ve struktuře ISO/TS 16949.
Publikace by měla primárně sloužit organizacím na vrcholu dodavatelského řetězce při přípravě příloh dohod o zajištění kvality, ale je použitelná průřezově v celém řetězci i na nižších stupních zvláště v případech, kdy zákazník vyžaduje, aby dodavatel zavázal své dodavatele (subdodavatele) k plnění požadavků zákazníka.
Poslední aktualizace: 23.04.2024 (Počet položek: 2 895 375)
© Copyright 2024 NORMSERVIS s.r.o.