NEPLATNÁ DIN ISO 10003:2008-07 1.7.2008 náhled

DIN ISO 10003:2008-07

Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for dispute resolution external to organizations.

Automaticky přeložený název:

Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro externí řešení sporů organizace.



NORMA vydána dne 1.7.2008


Jazyk
Provedení
DostupnostSKLADEM
Cena3 380.80 bez DPH
3 380.80

Informace o normě:

Označení normy: DIN ISO 10003:2008-07
Poznámka: NEPLATNÁ
Datum vydání normy: 1.7.2008
Kód zboží: NS-250255
Počet stran: 61
Přibližná hmotnost: 183 g (0.40 liber)
Země: Německá technická norma
Kategorie: Technické normy DIN

Anotace textu normy DIN ISO 10003:2008-07 :

Qualitätsmanagement - Kundenzufriedenheit - Leitfaden für Konfliktlösung außerhalb von Organisationen.

Odebírejte informace o nově vydaných normách ZDARMA:

Chcete pravidelně odebírat informace o nově vycházejících normách z celého světa a to zcela zdarma?
Přihlašte se k odběru. Vše je velice jednoduché a absolutně ZDARMA.
Na výběr máte vydavatele z celého světa.




Cookies Cookies

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.

Potřebujeme váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se vašich zájmů.